Czy content marketing sprzedaje?

wartościowa treść na stronieJeśli chcesz stworzyć nową treść powinieneś odpowiedzieć sobie na następujące pytania:

- Jaka wartość będzie dla Klientów tworzyć ta treść, która chce dodać?

- Czy jeśli ja miałbym czytać daną treść, czy byłaby ona dla mnie wartościowa?

- Czy temat, który tworze jest dla moich klientów aktualny i ważny?

- Czy potrafię taką treścią wyprzedzić potrzeby i oczekiwania klientów?

Oczywiście lepiej publikować nowe treści, gdy są one dobrze przygotowane. Nie warto publikować często, ale treści, które są słabej jakości.

Content marketing przede wszystkim jest dla osób cierpliwych

Nie można się spodziewać, że wymarzone efekty pojawiają się już po pierwszym publikowanym materiale. Na rezultaty trzeba czekać. Jak długo? To będzie uzależnione od wielu kwestii. Zawsze jednak warto pracować nad tekstami, by za każdym razem treść była coraz lepsza. Dłuższe formy warto również konsultować w ramach rozmów z grupą testerów, którzy będą podpowiadać jakie elementy powinny być nieco zmienione. Google to nie nasz wróg tylko nasz przyjaciel, ale trzeba tylko o to zadbać, by był naszym przyjacielem. Z internetu korzysta się w dwóch trybach Web searching and Web browsing. Dla nas ważniejsza jest tak pierwsza forma, która odnosi się do tego, że szukamy konkretnych informacji i rozwiązań. Chodzi o to, że szukamy pewnych informacji. Google to nasz przyjaciel gdyż ułatwia nam znalezienie informacji, a gdy nasza strona jest wysoko w wyszukiwaniach można liczyć na to, że więcej klientów się u nas pojawi. W takim trybie korzystania raczej odrzucamy reklamy, gdyż skupiamy się tylko na tym, by szukać dla siebie interesujących treści. Gdy chcemy, by Google było przyjacielem naszej strony trzeba o to zadbać i odpowiednio zoptymalizować stronę pod oczekiwania wyszukiwarki. Algorytmy są coraz bardziej wyczulone, dlatego warto zadbać o to, by strona była im bliska.

jak tworzyć contentDbaj o swoich odbiorców

Mówi się, że dobre wrażenie robi się raz. Jest w tym wiele prawdy i dotyczy to również internetu. Dlatego warto zadbać o to, by zwrócić uwagę licznych klientów właśnie na naszą stronę pokazując siebie od wartościowej strony. Gdy coś wpada w oko potencjalnym klientom najczęściej, gdy jest dobre już pozostaje w ich świadomości. Nie można również ograniczać się do rozwiązań najbardziej popularnych. Obecnie Content to nie tylko YouTube a social media to nie tylko Facebook. Warto korzystać z różnych rozwiązań, które są nam proponowane.