Inbound marketing w modelu efektywnościowym cz. 2

jaki efekt daje inbound marketingBlogerzy i blogosfera

Specjaliści od blogów często podkreślają, że nie ma znaczenia milion fanów na FB, ponieważ często są oni kupowani i nie angażują się, w życie danego fanpageu. Inaczej będzie z cieszącym się popularnością blogiem. To dostrzegły firmy, które w blogi inwestują coraz większe środki. Często piszą oni pozytywnie o firmach, zwykle neutralnie, czasem negatywnie, niestety przeważnie niekompetentnie. Nie ma przecież znaczenia, że firma pojawi się na blogu raz czy dwa i pozyska kilka linków przychodzących. Nie będzie to wiarygodne. Dodatkowo nie wiadomo którego blogera wybrać. Przy złych wyborach może okazać sie, że znany bloger napisał o firmie pozytywnie, ale nie wpłynęło to zupełnie na postrzeganie marki. Dlaczego? Bo ludzie odwiedzają bloga, żeby dowiedzieć się o celebrytach, a nie po to, żeby oglądać nową lodówkę oferowaną przez znanego producenta. I cała inwestycja idzie w błoto. Ale czy musi? Wcale nie musi tak być. Nie trzeba wydawać dużo, ale mądrze.

Marketing w internecie to wielki labirynt z którym mało która firma sobie radzi. Nie trzeba mieć ogromnych pieniędzy. Są firmy, które małym nakładem środków osiągnęły ogromny sukces. Ważne są tutaj słowa Johna Wanamakera „Połowa pieniędzy, którą wydaje na marketing jest wyrzucana w błoto. Tylko nie wiem która.” Ten odsetek utraty można zmniejszyć. Wystarczy zastosować Inbound Marketing w modelu efektywnościowym! Co to oznacza? Bez ryzyka Agencja gwarantuje przygotowanie oraz optymalizację planu komunikacyjnego, który oparty zostanie na wszystkich trzech filarach jednocześnie. Będzie tak wyważony, że dostarczy klientowi żądane parametry. Najczęściej jest to ilość: unikalnych użytkowników odwiedzą witrynę internetową firmy oraz przefiltrowanych przez blog, więc zainteresowanych ofertą i gotowych do zakupów klientów. Są oni pozyskani dzięki zastosowaniu trzech wspomnianych wyżej filarów. W takim przypadku płacisz wyłącznie za efekt działań agencji. Dzięki temu ryzyko ponosi agencja, która gwarantuje efekt. To prawdziwy Inbound Marketing.

marketing w internecieSpokój z marketingiem

Kompletnie nie zajmujesz się już marketingiem w sieci. Agencja ustala kluczowe punkty wizerunku, co pozwoli określić graniczne linie działań komunikacyjnych. Mamy pewność spójności i efektywności działań. Zadowolenie sprzedaży Dobra agencja jest w ciągłym kontakcie z działem sprzedaży, który przekazuje jakie pytania zadają klienci firmy. Dzięki umieszczaniu we wszystkich kanałach artykułów, agencja dostarczy internautom odpowiedzi na ich problemy. One pokierują do witryny klienta. Dzięki temu dział sprzedaży będzie miał dostęp do nowych kontaktów i potencjalnych klientów, którzy już zapoznali się z produktem.